Thursday 22 September 2011

as times does by, world changes, people change.

th first pic we took together.
I wish time could rewind and go back t that time.
remember those times you hugs me tightly and never wanna let go?
those soft touch, those shy moments..

我知道不是我想太多。
我很希望可以回到以前这样。
我也知道是不可能的。
我不要求多,只想你再爱我一次。
只想你再我最需要你的时侯,紧紧的抱这我,安慰我。

我不却定现在的你,是否还爱我。
我很希望一切都是我想太多。

如果现在我跟你提出分手,你还会像以前这样吧我留再你身边吗?

No comments:

Post a Comment